23 Aralık 2012 Pazar

Quesada Oktoberfest

Geçtiğimiz ayların en çok pazarlanan ve zor bulunan purolarından Quesada Oktoberfest.

Beş farklı model (boyutlarda) bulunabiliyorlar tabi bulabilirseniz üretimi çok sınırlı kutu başına 1.000 adet üretiliyor.

Ürün açıklamasını ise şu şekilde yapıyorlar;

The Quesada Oktoberfest Cigars, maybe the first cigar blended to be enjoyed with a fine hearty beer. " 

Quesada ailesinin Dominikte ki puro fabrikasında üretiliyor ve ailenin uzun bir aradan sonra puro arenasına kendi isimleri ile geri dönüşleri oldu.

İlk olarak geçtiğimiz Ağustos ayında Amerika da içme fırsatı buldum ve tek bir dükkanda tek bir boyunu bulabildim. 

Nat Sherman Cigar Lounge'da bulunabiliyor. 

Dominikte yapılan puro festivalinde ana sponsorlardan birisiydi Oktoberfest. 

Ben orta sertlikte buldum doğrusu... 

Yorucu olmayan bir puro....  Yakın zamanda Bavarian Modelini bulup içtim...

Bulabilirseniz denemenizi tavsiye ederim..

Bira'ya uygun logosu da ilginç doğrusu...

En önemli özelliği ise fotoğraf makinesine güzel poz veriyorlar...

Şimdiden iyi haftalar 

Sevgiler

tahsin 











Hiç yorum yok: