18 Mayıs 2013 Cumartesi

Vegas Robaina " Petit Unicos " Exclusivo Suiza Box Numbar 1.440/5.000

Güzel purolar oldukça insanın fotoğraflayası geliyor...

Soranlar oluyor sıkça burda yazayım blogda ki puro fotograflarını ben çekiyorum,

5.000 adet üretilen bu Vegas Robaina'nın 1.440 numaralı kutusu bana denk geldi...

An itibari ile içme fırsatım olmadı,

Vegas Robaina standart olarak 4-5 boyda üretiliyor benim en tercih ettiğim Unicos olan Torpedo boyutu...

Bu modelde ilk görüşte çok hoşuma gitti..

Kokusu, dış sargı yaprağı renk ve yaprak kalitesi gerçekten inanılmaz.... Sıcak yaz akşamları veya kısa öğle aralarında çok tercih edilebilecek bir puro...

İki Küba markası var torpedo boyutlarında gerçekten lezzet olarak diğer modellerine göre fark yaratan bir tanesi Vegas Robaina diğeri ise San Cristobal benim zevkime göre....

iyi ve güzel hafta sonları

Sevgiler

t.




Hiç yorum yok: